صفحه اصلیمشتری خدمات ,خوش آمدید.شما اینجا هستید: نکات ثبت پذیرش سینک1404/06/06ورود به سیستم
کد خبر: 13تاریخ انتشار خبر: 25/02/1404 - 10:52تعداد بازدید: 185

نکات ثبت پذیرش سینک


نکته 1: محصول سینک به دلیل نداشتن نصب توسط شرکت، توسط فروشگاه به مصرف کننده قابل تحویل است و ایراداتی که توسط مصرف کننده اعلام می شود، با فرض تحویل فروشگاه قابل قبول شرکت نیست

نکته 2: خدمات سینک شامل سیاهی و زنگ زدگی و پارگی سینک می باشد و سایر موارد مثل رسوب آب و خط و خش شامل خدمات نیست

نکته 3: مصرف کننده باید در نظافت سینک کوشا باشد و ثبت مشکلات سینک به دلیل نظافت سینک می باشد و در صورتی که نماینده خدمات در محل مشتری حضور پیدا کنند و مشکل محصول را با پالیش کاری برطرف نمایند، هزینه ایاب و ذهاب و اجرت از مشتری دریافت می شود

نکته 4:  سینک هایی که ایراد به دلیل استفاده مواد شوینده قلیایی و اسیدی بوجود آمدن شامل گارانتی نیست

نکته 5: رسوب و سفیدی محصول سینک به دلیل املاح آب منطقه ای است و با نظافت قابل رفع است 




نام:
آدرس پست الکترونیکی:
نظر: *
Retype the CAPTCHA code from the image
Change the CAPTCHA codeSpeak the CAPTCHA code
 
×
Powered By Sorooshan Co