کد خبر: 13 | | تاریخ انتشار خبر: 25/02/1404 - 10:52 | | تعداد بازدید: 185 |
نکات ثبت پذیرش سینک
نکته 1: محصول سینک به دلیل نداشتن نصب توسط شرکت، توسط فروشگاه به مصرف کننده قابل تحویل است و ایراداتی که توسط مصرف کننده اعلام می شود، با فرض تحویل فروشگاه قابل قبول شرکت نیست
نکته 2: خدمات سینک شامل سیاهی و زنگ زدگی و پارگی سینک می باشد و سایر موارد مثل رسوب آب و خط و خش شامل خدمات نیست
نکته 3: مصرف کننده باید در نظافت سینک کوشا باشد و ثبت مشکلات سینک به دلیل نظافت سینک می باشد و در صورتی که نماینده خدمات در محل مشتری حضور پیدا کنند و مشکل محصول را با پالیش کاری برطرف نمایند، هزینه ایاب و ذهاب و اجرت از مشتری دریافت می شود
نکته 4: سینک هایی که ایراد به دلیل استفاده مواد شوینده قلیایی و اسیدی بوجود آمدن شامل گارانتی نیست
نکته 5: رسوب و سفیدی محصول سینک به دلیل املاح آب منطقه ای است و با نظافت قابل رفع است